Nytt År, Nya Mål & Ny Blogg

Ajjemen, nu är jag tillbaka i blogg världen.

Har många mål i år som jag tänkte dela med mig i bloggen, försöka blogga varje dag om hur min dag sett ut och intressanta ämnen man stött på under dagen.

Kommer bland annat blogga om:
* Min kamp mot övervikten
* Kärleken
* Min längtan efter barn
* Hästarna i mitt liv
* Mina underbara vänner
* Mitt Dansberoende
* Mitt Fotograferande
och massa mer..

Jag hoppas självklart att så många som möjligt kommer följa mitt bloggande samt ge tips och råd under bloggandets gång =o)

Jag tvingar som sagt inget att läsa och bloggar mer för min egna skull än för andras, jag hoppas att mitt bloggande och mina erfarenheter kan hjälpa någon annan som kanske har hamnat i samma sits som en annan osv.

Nä detta får vara årets första blogginlägg och jag hälsar alla läsare välkomna!

God Fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: IsaMarie

Hoppas att du når alla målen du önskar dig:)

2012-01-12 @ 22:33:43
URL: http://isamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0