Jobb, jobb och åter jobb =)

.. Det är så mitt liv ser ut de två sista veckorna denna månaden sen i februari har jag bara ett pass inbokat men hoppas givetvis på mer pass att jobb, dock inte så mkt som jag gör nu utan att jag får återhämta mig lite :)

Sitter på jobbet just nu, japp jobbet som pers ass. A ligger och har sin fm vila fram till 11.30 så jag har det lugnt nu då jag gick upp tidigt och gjorde mina städuppgifter medans han sov. Ska iväg och jobba i kväll med på posten så det får bli en tupplur sen när man slutat här.

Jag har börjat äta frukost och ska göra mitt bästa för att fortsätta med det så man håller i detta att äta regelbundet för nu äter jag frukost, lunch i alla fall så det är ett mål till som måste in minst om man inte räknar med mellanmål. Så jag känner mig som en bit på väg i alla fall.

Kan ju berätta att man var iväg i Växjö och dansade till Sannex i helgen och dessa grabbar säger jag fick mina kramar till slut så jag åkte hem med ett leende. Dock vart det inte mkt dansade då min axel inte vill sammarbeta alls och jag behöver den i jobbet ;) men jag var nöjd ändå men var trött när kl ringde dagen efter för att komma iväg till jobbet.

Nä dax att arbeta lite till innan man blir avbytt =)

Tänkte avsluta med nått många kanske tycker är lite obehagligt.

Vi hittade ett skelett i stallet bakom ladugården och det var inte vilket skelett som helst utan ett hundskelett men ingen av grannarna har sett en lös hund eller hört nått.

Vad tror ni det är för ras?







Vet dålig kvalite på bilderna, ja vet men min underbara kamera har pajjat så den är inlämnade så det fick bli bild via mobilen.

Nä får återkomma imån när jag är ledig då ska jag berätta om nått kul iallafall i mina ögon ;)

Kramen på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch och fy för att hitta ett skelett :S Men det verkar ju ha legat ganska länge ser det ut som? Hur stort är det?

2012-01-16 @ 19:59:37
URL: http://aliva.wordpress.com
Postat av: jessica

vad hemskt

2012-01-21 @ 16:40:17
URL: http://www.nattstad.se/pez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0